קיבלתם הודעת SMS מאיתנו המודיעה לכם על התראת "חשד  לדליפה"? 

 

נזילת מים ברשת הפרטית גורמת לאובדן מים ומתוך כך, לצריכת מים מוגברת. לא תמיד ניתן להבחין בנזילה עם היווצרותה ולכן זיהוי מקדים, יכול למנוע את אובדן המים ואת החיוב בגינו.

החברה הכלכלית פועלת בהתאם לכללי רשות המים בכל הקשור להכרה בנזילות וחיובן בתעריף מיוחד.

 

מי אחראי לטפל בנזילה? בעל הנכס או החברה הכלכלית?

החוק מגדיר כי התפקיד והאחריות של החברה הכלכלית הוא לטפל בצנרת הציבורית בלבד, עד למד המים הראשי בכניסה לנכס. ממד המים הראשי והלאה הצנרת היא פרטית, שייכת לדיירים והטיפול בה באחריות הדיירים. כן, גם הצנרת המשותפת של הבניין או המתחם בו אתם גרים, היא צנרת פרטית בבעלותכם.

 
מה עושים במקרה של נזילה

אם הודענו לכם על חשד לנזילה ואיתרתם בנכס שלכם נזילת מים וטיפלתם בה, אתם רשאים להגיש בקשה להקלה בחשבון המים בגין נזילה. לחצו כאן להגשת בקשה להכרה בתעריף מיוחד בשל נזילה.

זכרו! עליכם לצרף לפניה חשבונית תיקון או אישור תיקון מחברת הביטוח.

לאחר הגשת בקשה להכרה בתעריף מיוחד בשל נזילה החברה הכלכלית תבצע בדיקת זכאות לתיקון חשבון בגין נזילה שתוקנה ותעדכן אתכם בהחלטה.

בקשה להכרה בתעריף מיוחד בשל נזילה ניתן להגיש לכל היותר לשתי תקופות חשבון במשך 12 חודשים.